Oradea in Imagini

sâmbătă, 14 iulie 2012 0 comment
Eu (Dragos Dan) impreuna cu Valcan Vasile ne-am gandit ca ar fi frumos sa realizam o pagina de facebook cu imagini din Oradea, din diverse perioade ale orasului, in ideea sa le aratam oradenilor plecati peste mari si oceane sau a oradenilor rezidenti, din alta perspectiva orasul.

Zis si facut, nu am mai stat pe ganduri iar in luna februarie anului 2012 am creat pagina Oradea in Imagini. Spre surprinderea noastra, pagina a avut un adevarat succes, in doua saptamani deja am strans aproximativ 1000 de likuri, peste 1500 de comentarii care mai de care mai amuzante, nostalgice si interesante.
Prin aceasta pagina am incercat realizam un tur virtual al orasului din diverse perioade ale istoriei si pana in prezent, astfel Descoperim Oradea.

Puteti sa contribuiti si voi cu poze, trimitandu-ne poze pe adresa oradea.in.imagini@gmail.com
 

©Copyright 2011 Prin Oradea | TNB