CSM Oradea la a 5 a victorie din actualul sezon

vineri, 4 noiembrie 2011 0 comment
Joi seara, 3 noiembrie, am asistat pentru prima data la un meci de baschet masculin, intre CSM Oradea – CS Otopeni. CSM Oradea şi-a trecut în cont cea de-a cincea victorie din actualul sezon al Diviziei A, după ce a învins cu scorul de 77-68 (18-12, 17-17, 17-17, 25-22) pe CS Otopeni. Chiar dacă nu au făcut un meci mare, orădenii s-au impus pe final graţie jocului bun făcut de Topcov, Pesic şi Navickas. Atmosfera a fost senzationala pe tot parcursul jocului, publicul in numar mare si-au incurajat favoritii neconditionat. Cu siguranta o sa asist la fiecare meci al echipei pe teren propriu, ma surprins publicul civilizat si atmosfera din tribuna, repet a fost senzationala.

Declaratii dupa partida
Cristi Achim – “Mă bucur foarte tare că am câştigat, azi am făcut un meci mai slăbuţ la care sincer vă spun că mă aşteptam la o partidă foarte grea. Chiar dacă a fost o partidă mediocră, sunt fericit că am reuşit să o câştigăm. Ştiam că în momentul în care noi nu o să marcăm ca de obicei, singura noastră şansă va fi apărarea. De asta am şi fost agitat în timpul meciului.

Ne-am antrenat foarte tare în săptămâna asta şi partida aceasta mai slabă nu este pe fondul unei relaxări. Câteodată pur şi simplu lucrurile nu ies, astăzi ca să fim cinstiţi până la capăt, ne-a ajutat şi echipa adversă. Ăsta e adevărul, am primit o mână de ajutor din partea lor. E inadmisibil ca o echipă de Divizia A să aibă un procentaj de 34,8% la aruncările libere.

Mă temeam foarte tare de acest meci împotriva unei echipe care veţi vedea că va începe să câştige. Nu este o echipă de valoarea locului pe care îl ocupa şi o să vedeţi că am dreptate din acest punct de vedere. În anumite situaţii am jucat bine, am reuşit să gestionăm fazele bine şi acolo s-a făcut diferenţa. S-a văzut că Sasha Topchov a jucat mai bine azi, iar Pesic şi Navickas au înscris coşuri de 3 puncte în momente foarte importante, acolo cred că s-a câştigat jocul."

Milos Markovic – “E o victorie foarte importantă pentru noi. Această victorie ne duce mai sus în clasament şi eu sper să păstrăm ascensiunea pe care o avem. A fost un meci greu, darn e aşteptam la asta. Au foarte mulţi jucători cu peste o sută de kilograme şi ne-au dominat la capitolul fizic. De aceea nu ne-am putut face jocul obişnuit ofensiv, dar am compensat în apărare, unde ne-am făcut treaba. Navickas ne-a scos pe final cu un coş de trei puncte, care, cred eu, a fost decisiv în acele momente.”
 

©Copyright 2011 Prin Oradea | TNB