Centrul se întinde pe o suprafaţă totală de circa 30.000 mp, care conţine 22.000 mp de spaţiu pentru retail, o arie de 6.000 mp dedicată divertismentului, o zonă de restaurante şi fast food-uri de 2.000 mp şi o parcare pentru 1.000 de maşini.
„Aşa cum a fost conceput proiectul, Oradea Shopping City redefineşte modalităţile de petrecere a timpului liber şi de a face cumpărături pentru orădeni, oferindu-le variate puncte de atracţie cu caracter recreativ şi comercial, care pot satisface aşteptările tuturor vârstelor, de la copii până la adulţi, toate în cadrul noului centru de divertisment din oraş”, a declarat directorul general Bogdan Jigman.
Retail şi divertisment la Oradea Shopping City
Oradea Shopping City aduce în oraş cel mai mare centru de divertisment indoor prin compania The Light. Principalul punct de atracţie îl reprezintă însă noua experienţă cinematografică oferită de cele şase săli cu sistem de proiecţie 3D şi echipament Dolby Surround, dotate cu 960 de locuri pe scaune ergonomice.Printre multe alte puncte de atracţie se numără centrul de bowling cu opt piste de bowling complet echipate, la dimensiuni ce respectă standardele competiţionale.
Zona de biliard este dotată cu mese de biliard cu nouă bile, cu lungimea standard americană de 2,74 metri, care alături de zona de jocuri video, air-hockey, arcades reuneşte o varietate şi o diversitate mare de jocuri şi simulatoare create special pe gustul adolescenţilor. Centrul de divertisment include şi un loc de joacă pentru copiii de până la 10 ani, spaţiu pentru evenimente private şi petreceri aniversare cu o scenă complet echipată pentru spectacole.
Oradea Shopping City va reuni nume precum Famous Brands, Bigotti, Penti, Samsonite, Coccodrillo, Domo, Gloria Jean’s, Altînbaş şi multe altele.
D.B.
FactboxCentrul în cifre
30.000 mp – suprafaţa totală
22.000 mp – retail
6.000 mp – divertisment
2.000 mp – restaurante
1.000 – locuri de parcare
Sursa: bihon.ro
0 comment :
Trimiteți un comentariu