Noaptea Muzeelor si Festivalul Luminii editia 2012

duminică, 20 mai 2012 0 comment
Aseara a fost Noaptea Muzeelor. Cu un grup de prieteni am trecut pe le fiecare muzeu sa vedem frumoasele expozitii. Prima oprire a fost la Muzeul Ţării Crişurilor, la Palatul Baroc. Pe scurt: puține exponate, puține încăperi deschise publicului, cel mai mult mi-a placut expozitia de caricaturi realizate de Ovidiu Pascu fiind cea mai vizitata alaturi de expoziţia "Aurul şi argintul dacic". A doua oprire a fost la Muzeul Memorial Ady Endre unde a fost prezentata  Expozitia: Noul sediu al Muzeului tarii Crisurilor, aici am intalnit o doamna foarte draguta care ne-a lasat sa facem poze. Urmatoarea oprire a fost la  Muzeul Memorial Aurel Lazăr unde am intalnit o Expozitie draguta de port popular din Bihor.
Am incheiat Noaptea Muzeelor cu ultima oprire la Muzeul Memorial Iosif Vulcan.

Pe urma ne-am indreptat spre Parcul 1 Decembrie unde avea loc Festivalul Luminii. Atmosfera a fost foarte placuta, plin de copii, de tineri îndrăgostiți, de bătrâni si de familii. Pe scurt: muzică live, „instrucție” privind primul ajutor medical, perete pentru impresii scrise, momente de magie (cu Eduard și Bianca), o inedită prezentare de modă în semi-beznă și cea de-a 5-a ediție a Lecturi Urbane Oradea. Oameni de toate varstele s-au bucurat de eveniment si de vremea buna si pentru cateva ore au  uitat de problemele cotidiene.
A fost o noapte vie, frumoasa, plina de energie. astfel de evenimente/festivaluri trezesc orasul la viata, dandui o atmosfera culturala, asa cum Oradea o avea odata.
 

©Copyright 2011 Prin Oradea | TNB