CSM Oradea a bătut vicecampioana

sâmbătă, 8 octombrie 2011 0 comment
Într-unul dintre cele mai frumoase meciuri din ultimii ani din Arena “Arena Antonio Alexe”, baschetbaliştii de la CSM Oradea au făcut un meci mare şi au învins CSU Asesoft Ploieşti, scor 86-79. Pentru cei care nu stiu, ieri s-a disputat meciul de baschet dintre CSM Oradea si CSU Asesoft Ploieşti (vicecampioana), pe aceasta cale ii felicit pe cei de la CSM Oradea si au dovedit ca se pot bate la titlu, cu rabdare, continuitate, seriozitate si ambitie se poate construi o echipa valoroasa.
Sunt foarte fericit. Le mulţumesc jucătorilor pentru ce au făcut în teren. Timp de două sferturi am jucat incredibil. Ne-am apărat nemaipomenit şi am făcut un efort ieşit din comun. Era normal şi mă aşteptam să avem o cădere. Am retras pe bancă jucătorii care au dus greul, iar când au reintrat lucrurile au revenit la normal. Vreau să mulţumesc publicului pentru felul în care ne-a susţinut. Noi suntem o echipă în formare şi sprijinul suporterilor contează foarte mult”, a spus la finalul jocului antrenorul Cristi Achim.
“Am avut o motivaţie în plus după meciul de la Sibiu când nu am reuşit să înscriu. În această seară ne-am dorit foarte mult să câştigăm şi aruncările de trei puncte mi-au ieşit de minune”,  a spus Silviu Lupusavei, care a contribuit cu 22 de puncte la victoria orădenilor, dintre care şase reuşite de trei puncte.

“De foarte multe ori mi-am dorit să aduc mulţumiri pentru două persoane speciale, dar de fiecare dată am fost prins de meciurile pe care le-am disputat şi am uitat. Dar de această dată vreau să le aduc mulţumiri în mod special antrenorului Călin Pop şi lui Dan Cristian, kineto-terapeutul nostru. Călin mă ajută foarte mult şi avem o relaţie foarte bună, iar rolul lui Dan Cristian e foarte important. Toate aceste rezultate le-am obţinut împreună cu ei”, a ţinut să precizeze antrenorul Cristi Achim.

Sursa: csmoradea.ro
 

©Copyright 2011 Prin Oradea | TNB